25 januari 2016

FRACTIEVOORZITTER SIMON JAEQX NEEMT AFSCHEID, NIEUW RAADSLID CAP BECKERS

De PvdA Voerendaal neemt afscheid van zijn gewaardeerde fractievoorzitter Simon Jaeqx. Simon Jaeqx is gevraagd om drie jaar in het Caribisch gebied van het Koninkrijk der Nederlanden te komen werken. Dit betekent dat Simon (tijdelijk) afscheid neemt van de Voerendaalse politiek. We zullen hem missen om zijn scherpe analyses die hij met humor weet te brengen. En zijn uitgesproken sociale-democratische standpunten.

Simon zal als fractievoorzitter worden opgevolgd door Pierre Verbraak, raadslid voor de PvdA en oud-wethouder van Voerendaal en Landgraaf. Als raadslid zal Simon worden opgevolgd door Cap Beckers uit Ubachsberg. Cap is geen vreemde voor de Voerendaalse politiek. Hij zit al de nodige jaren voor de PvdA in de commissie samenleving en is in 2014 tijdelijk raadslid geweest in de Gemeente Voerendaal. Met Cap krijgt de kern Ubachsberg weer een volwaardig raadslid in gemeenteraad van Voerendaal. We wensen Cap veel succes en plezier als raadslid voor de PvdA in de gemeente Voerendaal.