10 oktober 2013

PIERRE VERBRAAK LIJSTTREKKER PVDA VOERENDAAL

Woensdag 9 oktober jl. is Pierre Verbraak unaniem gekozen tot lijsttrekker van de PvdA in Voerendaal en kandidaat-wethouder.

Pierre Verbraak is geen vreemde in de gemeentelijke politiek van Voerendaal. Hij was voor de PvdA gemeenteraadslid en fractievoorzitter in de periode 2002-2006 en wethouder van 2008 tot en met 2010. In deze periode heeft hij o.a. de Borenburg tot een goed lopend cultureel centrum getransformeerd. Sinds 2011 is hij voor de PvdA wethouder in Landgraaf.

Vanwege zijn ervaring met de gemeentelijke politiek, zijn regionale netwerken, en zijn degelijke manier van politiek bedrijven en besturen, hebben wij er veel vertrouwen in dat hij de politiek van belangenverstrengeling en potverteren in Voerendaal kan doorbreken. Zeker in deze financieel moeilijke tijden waarbij er veel taken in het kader van de decentralisatieslagen naar de gemeente komen, heeft de gemeente Voerendaal dit hard nodig.

Wij wensen hem veel succes bij de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2014.

advertentie Pierre Verbraak lijsttrekker